#foodreviews – Episodul 7 – Aroma

DISCLAIMER:

Nu, nu mi-am pierdut obiectivitatea, dar da, vreau să fac un pic de reclamă acestui restaurant, nu, nu m-au mituit (OK, mi-au dat niște prăjitură și shoturi de alcool din partea casei dar nu asta contează), dar e un restaurant bun și interesant care merită vizitat, nu sunt acționar, nu beneficiez de eventualele profituri, dar dacă nu vor avea clienți există două variante: fie se închide fie, mai rău, devine nașpa. Și ambele variante ar fi nasoale pentru mine.

Am cam șomat cu review-urile deși am mai mers la diverse birturi, spre exemplu Coquette (nu scriu review dar per total nașpa, aiurea, cam nasol) sau Da Luca (dezamagitor dar poate o sa scriu totuși un review)… Poate tocmai că nu am găsit nimic care să mă entuziasmeze sau să mă revolte nu am avut chef să scriu un review… senzația de ”meeeh” e greu de exprimat în cuvinte.

Dar să revenim al treaba noastră, vineri seara, ajung destul de târziu acasă și nici nu aveam mare chef de gătit… hai să ieșim în oraș… prima oprire (pentru că era cel mai apropiat de noi): Alegria… totul rezervat (wow, de ce merge așa de bine localul ăsta, ultima dată când am fost a fost oarecum mediocru, va trebui să revin că poate e ceva de capul lui), mergem la Due Fratelli (despre ăsta chiar auzisem chestii bune), totul rezervat… Wow… toată lumea iese vineri seara? Aflasem cu câteva zile înainte de existența restaurantului Aroma, pe str. Traian Moșoiu, aproape de Rosescas (și acolo urmează un review) deci mergem acolo… Wow… restaurantul gol… aparent toată lumea era la celelalte două… Nu îmi plac restaurantele goale, deobicei există motive temeinice să fie goale… dar hai să ne riscăm.

Ca să fiu mai clar, Aroma e în locul unde era amplasat Amante prima dată (înainte să se mute pe Ștefan cel Mare), apoi a fost Beciul Haiducesc sau ceva de genul, restaurantul ăla unde mergea Phoenix non-stop, care s-a închis… apoi a fost un restaurant coreean timp de câteva luni… am fost în toate, și toate s-au închis… cred că le port ghinion…

Așa, iar am divagat, Aroma, vineri seara, noi singurii clienți, eu cer costițe, soția cere salată Caprese, fiică-mea bruschete (deh, doar eu eram flămând). La vremea aia aveau și o chelneriță care arăta bine (așa a zis nevastă-mea, eu nu m-am uitat, dar o cred pe cuvânt) care a început prin a încurca salata caprese cu capriciosa… și îi aduce la nevastă-mea asta:

20160311_201209

“Sigur e caprese?” “da…” “dar nu are roșii…” “…”

Înainte să apuce nevastă-mea să explice că asta nu e caprese cineva s-a sesizat că aia e capriciosa nu caprese și în timp record au înlocuit salata, cu scuzele de rigoare… Din punctul ăsta de vedere au un 10+… e uman să greșești, dar e important să poți repara greșeala cât se poate de repede. Ca să fim înțeleși asta e salata caprese:

20160311_201805

Costițe cu sos barbecue

20160311_201349

Foarte bune, în ultima vreme am mâncat costițe la Da Luca (1 kg porția), la Scorilo, la Romanada, Spoon, etc… Sincer, de departe cele mai bine făcute costițe, nu am înțeles niciodata dorința bucătarilor de a transforma o costiță zemoasă într-o chestie uscată și fără gust. Asta era fragedă și zemoasă, perfect făcută! Cu privire la sosul barbecue… hai să zicem că e o abordare originală, dar care a dat o notă proaspătă preparatului.

Supă cremă de usturoi copt cu năut

IMG_20160322_133047-4

Cremoasă, aromă subtilă de usturoi, bacon (BACON, BACON, BACON)… singurul reproș ar fi faptul că crutoanele erau un pic neprăjite… altfel perfectă.

Piept de pui picant în lapte de cocos cu cartofi piure

IMG_20160317_133135-2

Pieptul gătit cum trebuie, fără să fie uscat, sosul plăcut, nu era picant though… cartofii chiar buni…

Tortellini Boscaiola

IMG_20160318_132108-2

Paste home-made, gătite corect, sos plăcut, gust pregnant de ciuperci (poate un pic prea pregnant), bune spre foarte bune, deși nu sunt fan paste.

O mențiune specială (dar fără poze) primește pieptul de pui crispy cu sos dulce picant, prima dată mi-au adus defapt două sosuri, ambele mediocre, a doua oară au adus un fel de thousand island cu sos picant… demential… si supa crema de ardei copt pe care nu am gustat-o dar arata bine si cica era buna… dar chiar daca nu e buna apreciez faptul ca au un asemenea preparat in meniu.

Concluzie:

Deci mergeti la Aroma! E bine acolo, uneori primiti si prajitura sau alcool din partea casei. Mancarea e buna in general, au si meniul zilei. Serios, vreau sa merg acolo si in viitor si daca eu o sa fiu singurul client o sa se transforme in ceva nasol.

Note:

Servirea: 10/10
Costițe: 9/10
Supă cremă de năut cu usturoi: 9/10
Piept de pui picant cu lapte de cocos: 8/10
Tortelini Boscaiola: 8/10
Crispy strips cu sos picant: 10/10
Raport pret/calitate: 8/10

Leave a Reply

